نورپردازی نما

 نورپردازی نمای ساختمان باید متناسب با اهداف آن انجام شود. اصولاً از تجهیزات نورپردازی نما برای برجسته سازی خطوط عمودی یا افقی نما استفاده می شود. نور نمای ساختمان باید به گونه ای باشد که مزاحم ساختمانهای مجاور نشود.

در واقع ، تزئین نما با نور افکن های رنگی یا نورافکن باید منعکس کننده انسجام در نما باشد و در این کار نباید بیش از حد باشد ، زیرا نور زیاد نه تنها باعث زیبایی و ممتاز بودن ساختمان نمی شود بلکه برای ساختمان های مجاور نور آن نیز خواهد بود. و بینندگان آزار دهنده هستند.

روشنایی پاسیو

محوطه سازی و فضاهای سبز روشن زیباتر و جذاب تر به نظر می رسند و احساس امنیت و تسلط بر محیط را به فرد منتقل می کنند. تجهیزات نورپردازی در این فضاها با تجهیزات مورد استفاده برای نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی متفاوت است. چراغ های نصب شده روی زمین و چراغ های دیواری و پارک از جمله عناصر روشنایی پاسیوها و پارک ها هستند. روشنایی پاسیوها عمدتاً به دلیل روشن شدن عبور و مرور افراد و ایجاد امنیت برای آنها است ، اما وقتی صحبت از زیبایی میز می شود ، نمی توان از اهمیت آن چشم پوشی کرد.

آخرین نکته

نورپردازی عنصری اساسی در دکوراسیون داخلی است. بنابراین اگر از طراحی منحصر به فرد در طراحی فضای مورد نظر استفاده کنید ، اما از نور مناسب در آن استفاده نکنید ، زیبایی آن را نمی بینید.

آیا به اهمیت نورپردازی در خانه توجه کرده اید؟ آشنایی با این پروژه ها تا چه حد می تواند به شما در اجرای نور کمک کند؟ سازنده از نظرات شما در این مورد استقبال می کند.

Comments

Popular posts from this blog

سینک گرانیتی؛ راهنمای کامل قبل از خرید

جک سقفی چیست و چه کاربردی دارد؟